Зростання попиту на штучне м’ясо прогнозується на найближчі сім років. Зокрема на споживання штучної курятини у вигляді нагетсів.
Згідно з дослідженням Research and Markets очікується, що світовий ринок штучного м’яса досягне 352,4 млн. дол. вже до 2028 року. Спровоковано це тим, що зростає попиту.
Культивоване м’ясо почало свою історію в Сінгапурі, де компанія Eat Just першою в світі отримала дозвіл на продаж вирощеного в лабораторії м’яса з окремих клітин. Це штучна курятина, яку використовували для виробництва нагетсів. Поки що культивоване м’ясо має достатньо високу ціну але виробники обіцяють щойно воно набуде широкого вжитку то з’явиться на полицях мас маркету.
Виробники штучного м’яса переконують, що завдяки їх розробці можна перемогти голод у всьому світі та задовольнити потреби тих, хто дбає про добробут тварин не втрачаючи можливості споживання необхідних для організму мікроелементів, які є у справжньому м’ясі.
«Вона має високий вміст білка, різноманітних амінокислот, мононенасичених жирів та є багатим джерелом мінералів», — запевнив очільник відділу глобальних комунікацій Eat Just Ендрю Ноєс.
Ще одна перевага штучного м’яса, вирощеного з клітин, полягає в тому, що ним простіше замінити окремі специфічні продукти, ніж м’ясом рослинного походження. Скажімо, виробництво кормів для домашніх тварин. А ще таку технологію невдовзі планують перенести й на вирощування штучного рибного м’яса, фуа-гри та делікатесів з яловичини.
На сьогоднішній день очікується, що на сегмент штучного м’яса птиці припадає найбільша частка продажу протягом прогнозованого періоду завдяки спрощеній структурі клітин та простоті виробництва порівняно з іншим штучним м’ясом.
Нагадаємо, в Україні повним ходом йде цифровізація усіх процесів. На Diia Summit заявили, що реєстрацію ТОВ можна зробити онлайн за 30 хвилин, а ФОП – 15.
Читайте також: