promo-zsm
promo-zsm

Beyond Meat відзвітував про зростання збитків

Beyond Meat відзвітував про зростання збитків
НС_CIAB_АМГ

Американська компанія Beyond Meat відзвітувала про більший, ніж очікувалося, збиток за другий квартал. Beyond Meat прогнозує дуже помірне зростання продажів до кінця року через низький попит з боку ресторанів, які можуть потрапити під нові обмеження через поширення дельта-штаму коронавіруса, передає CNBC.

«Я оптимістично дивлюся на те, що чекає нас попереду», – сказав генеральний директор і засновник компанії Ітан Браун в бесіді з аналітиками. Він підкреслив доречну обережність компанії в прогнозах на рік з урахуванням «недавнього сплеску випадків COVID-19, який може порушити структуру попиту». Браун зазначив, що деякі ресторани більш консервативні відносно того, скільки продуктів вони замовляють на тлі браку працівників та поширення нового штаму COVID. Він додав, що проблеми з трудовими ресурсами вже затримали один із стартапів компанії в сфері громадського харчування. Він був перенесений на початок наступного року. Beyond заявила, що очікує в третьому кварталі виручку в розмірі від $ 120 млн до $ 140 млн, що нижче оцінки Уолл-стріт – $ 153,3 млн.

Продажі продуктів харчування Beyond Meat в США виросли на 31,8%, до $ 149,4 млн, перевищивши очікування аналітиків. У другому фінансовому кварталі чистий збиток компанії збільшився до $ 19,7 млн. Beyond Meat заявила, що збитки зросли через інвестиції в розширення бізнесу: відбулося збільшення робочої сили і витрати на маркетинг, а також логістичні зміни. У США попит на продукти впав в порівнянні з минулим роком, коли споживачі накопичували запаси продовольства в умовах карантину.

Європа та Китай

За межами США продажі зросли більш ніж удвічі. Компанія розглядає Європу і Китай як ключові частини свого плану, щоб стати глобальним постачальником м’ясної альтернативи і інвестує в розширення виробничих можливостей в цих регіонах. Beyond вперше за квартал запустила продаж своїх фрикадельок в Європі.

Ітан Браун на початку серпня висловився за введення податку на споживання натурального м’яса. На його думку, такий податок спонукає людей скоротити споживання м’яса та інших продуктів тваринного походження. Крім того, це допоможе ринкам, що розвиваються більше інвестувати у виробництво рослинного білка.

Beyond Meat робить своє м’ясо з гороху, бобів і сої. Компанія, за словами Брауна, намагається домогтися «правильної» текстури, смаку і вартості продукту. Стартап працює з 2009 року. Серед ранніх інвесторів – співзасновник Microsoft Білл Гейтс, актор Леонардо Ді Капріо.

Також читайте: oприлюднено закупівельні ціни на живих свиней на 9 – 15 серпня 2021 року.

Джерело: Forbes.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *