

Продажі м’яса у США в 2024 році сягнули рекордної позначки в $104,6 мільярда, що супроводжувалося зростанням обсягів реалізації на 2,3% у порівнянні з 2023 роком. Про це свідчить дослідження “Power of Meat 2025”, підготовлене Інститутом м’яса США та Асоціацією харчової промисловості (FMI).
Згідно з аналітикою Circana, м’ясо залишається найбільшим за обсягом сегментом серед свіжої продукції в супермаркетах, а американці купують м’ясо в середньому понад раз на тиждень.
98% домогосподарств у США купують м’ясо, а 73% споживачів вважають м’ясо загалом здоровим вибором. Для 90% американців важливо отримувати достатню кількість білка.
Серед інших пріоритетів при купівлі м’яса — комфортна їжа, швидкість приготування та можливість експериментувати з інгредієнтами. В середньому один покупець здійснює 54 м’ясні покупки на рік, витрачаючи $16,12 за одну покупку.
Яловичина залишилася лідером за вартістю серед свіжого м’яса — $40,1 млрд (55% усіх продажів), що на 9,7% більше, ніж у 2023 році. Продано 6 млрд фунтів (~2,72 млн тонн) яловичини — зростання на 4,5%.
Курятина очолила ринок за обсягами: 6,3 млрд фунтів (~2,86 млн тонн) або 38,4% загального обсягу реалізації, що на 2,9% більше, ніж торік. Продажі у грошовому вираженні зросли до $19,5 млрд (+3,9%).
Свіжа свинина продемонструвала продажі на рівні $8,4 млрд (+3,4%) за 2,6 млрд фунтів (~1,18 млн тонн) м’яса, що на 1% більше, ніж у 2023 році.

Читайте також:
Вакцина від АЧС рятує свинарство Філіппін

Читайте також: