Найбільший агрохолдинг України захоплює новий ринок

Юрій Косюк М'ясомаркет
НС_CIAB_АМГ

Найбільший виробник курячого м’яса в Україні «Миронівський хлібопродукт» прагне захопити ринок “магазинів біля дому” з мережею «М’ясомаркет».

У інтерв’ю Forbes Юрій Косюк, засновник МХП, показав шлях компанії на наступні роки, а також поділився, як і чому агрохолдинг прагне зайти на ринок міні-маркетів.

Чому магазини біля дому?

«Ми прагнемо полегшити життя людини, – зазначає Косюк. – 69% споживачів хочуть споживати різноманітну здорову їжу, але не роблять цього, бо це вимагає багато часу і грошей. Ми пропонуємо рішення “під лінощі”».

За словами бізнесмена, франчайзингові магазини “Наша ряба” – «це позавчорашній день» і за якістю, і за асортиментом. «Ринок хоче магазинів біля будинку, які б давали не лише м’ясо, а й якийсь мінімальний набір продуктів», – пояснює Косюк. 

Як відкриватимуть магазини «М’ясомаркет»?

Юрій Косюк на відкритті М'ясомаркет
Юрій Косюк на відкритті «М’ясомаркет»

Формат, у який «мігруватимуть» рентабельні точки «Нашої Ряби», – «М’ясомаркет», або магазини біля дому, де крім м’яса можна купити супутні товари. Принципова відмінність від «Нашої Ряби» – це більші площі (мінімальна площа – 45 кв. м), сучасний дизайн, широкий асортимент.

До кінця 2023 року МХП планує відкрити 2000 магазинів «М’ясомаркет». «McKinsey оцінює дефіцит магазинів біля дому в Україні приблизно в 7000 одиниць, – пояснює Косюк. – Ми хочемо зайняти орієнтовно 30% цього ринку». 

М'ясомаркет та інші підрозділи МХП
Інфографіка Леонід Лукашенко

Як і «Наша Ряба», нова мережа МХП буде розвиватися за франчайзинговою моделлю. Компанія оцінює обсяг інвестицій, необхідний для відкриття одного «М’ясомаркета», у $50 000–120 000. За оцінкою компанії, магазин має окупитися за три-чотири роки. KPI, які ставить перед своїми франчайзі МХП, – прибутковість не нижче як 30%.

Що ще розвиватиме агрохолдинг?

Інший напрям трансформації – мережа франчайзингових ресторанів. Косюк не прагне бути скромним: «Ми хочемо перевернути ресторанну карту України».

Із 2020 року МХП розвиває два ресторанних формати. Відкриття шаурмової DönerMarket обійдеться франчайзі у $8000–10 000. МХП планує, що загалом з’явиться 2000 таких точок. 

Ще один кулінарний задум Косюка – гастростудії «Секрети шефа». До кінця 2021 року компанія розраховує відкрити щонайменше 10 таких закладів у містах-мільйонниках.

Навесні 2021 року компанія відкриє R&D-центр, який проводитиме найскладніші дослідження і вивчатиме потреби клієнта – це мрія дружини бізнесмена, Олени Косюк.

Акціонер, а в минулому член ради директорів МХП Філіп Ламарче обережно оцінює новий вектор розвитку компанії. «Я не знав про бажання Косюка перетворити компанію на кулінарну, – говорить він. – Але в МХП відмінна бізнес-модель – вертикальна інтеграція і великий потенціал для завоювання частки на новому ринку».

Читайте також: Найбільший постачальник м’яса виготовлятме його рослинний замінник.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *