Найбільший виробник курячого м’яса в Україні «Миронівський хлібопродукт» прагне захопити ринок “магазинів біля дому” з мережею «М’ясомаркет».
У інтерв’ю Forbes Юрій Косюк, засновник МХП, показав шлях компанії на наступні роки, а також поділився, як і чому агрохолдинг прагне зайти на ринок міні-маркетів.
Чому магазини біля дому?
«Ми прагнемо полегшити життя людини, – зазначає Косюк. – 69% споживачів хочуть споживати різноманітну здорову їжу, але не роблять цього, бо це вимагає багато часу і грошей. Ми пропонуємо рішення “під лінощі”».
За словами бізнесмена, франчайзингові магазини “Наша ряба” – «це позавчорашній день» і за якістю, і за асортиментом. «Ринок хоче магазинів біля будинку, які б давали не лише м’ясо, а й якийсь мінімальний набір продуктів», – пояснює Косюк.
Як відкриватимуть магазини «М’ясомаркет»?
Формат, у який «мігруватимуть» рентабельні точки «Нашої Ряби», – «М’ясомаркет», або магазини біля дому, де крім м’яса можна купити супутні товари. Принципова відмінність від «Нашої Ряби» – це більші площі (мінімальна площа – 45 кв. м), сучасний дизайн, широкий асортимент.
До кінця 2023 року МХП планує відкрити 2000 магазинів «М’ясомаркет». «McKinsey оцінює дефіцит магазинів біля дому в Україні приблизно в 7000 одиниць, – пояснює Косюк. – Ми хочемо зайняти орієнтовно 30% цього ринку».
Як і «Наша Ряба», нова мережа МХП буде розвиватися за франчайзинговою моделлю. Компанія оцінює обсяг інвестицій, необхідний для відкриття одного «М’ясомаркета», у $50 000–120 000. За оцінкою компанії, магазин має окупитися за три-чотири роки. KPI, які ставить перед своїми франчайзі МХП, – прибутковість не нижче як 30%.
Що ще розвиватиме агрохолдинг?
Інший напрям трансформації – мережа франчайзингових ресторанів. Косюк не прагне бути скромним: «Ми хочемо перевернути ресторанну карту України».
Із 2020 року МХП розвиває два ресторанних формати. Відкриття шаурмової DönerMarket обійдеться франчайзі у $8000–10 000. МХП планує, що загалом з’явиться 2000 таких точок.
Ще один кулінарний задум Косюка – гастростудії «Секрети шефа». До кінця 2021 року компанія розраховує відкрити щонайменше 10 таких закладів у містах-мільйонниках.
Навесні 2021 року компанія відкриє R&D-центр, який проводитиме найскладніші дослідження і вивчатиме потреби клієнта – це мрія дружини бізнесмена, Олени Косюк.
Акціонер, а в минулому член ради директорів МХП Філіп Ламарче обережно оцінює новий вектор розвитку компанії. «Я не знав про бажання Косюка перетворити компанію на кулінарну, – говорить він. – Але в МХП відмінна бізнес-модель – вертикальна інтеграція і великий потенціал для завоювання частки на новому ринку».
Читайте також: Найбільший постачальник м’яса виготовлятме його рослинний замінник.
Коментарі: