Наша Ряба відмовляється від логотипу та продає його на NFT-аукціоні

Наша Ряба відмовляється від логотипу та продає його на NFT-аукціоні
НС_CIAB_АМГ

“Наша Ряба” відмовляється від використання логотипу на своїх продуктах. Про це повідомив власник компанії – Юрій Косюк.

“Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак”, – йдеться в дописі на особистій сторінці у Фейсбуці підприємця.

Як запевняє Юрій Косюк, 20 років його компанія робить найкращу курятину в Україні. Продукцію “Наша ряба” цінують в передових країнах світу і це – не через обгортку. На його думку, це результат саме високої якості та харчової безпечності продукту, а не обгортки навколо.

Аби довести, що найголовніше – це якість, МХП вирішив відмовитися від красивої наліпки.

“Ми виставили 20 цифрових копій логотипу «Наша Ряба» у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance, на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон. Кошти від продажу направимо на добрі справи”, – пише Юрій Анатолійович Косюк.

Також читайте: Останній літній день, чому він важливий?

Джерело: Юрій Косюк.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *