“Наша Ряба” відмовляється від використання логотипу на своїх продуктах. Про це повідомив власник компанії – Юрій Косюк.
“Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак”, – йдеться в дописі на особистій сторінці у Фейсбуці підприємця.
Як запевняє Юрій Косюк, 20 років його компанія робить найкращу курятину в Україні. Продукцію “Наша ряба” цінують в передових країнах світу і це – не через обгортку. На його думку, це результат саме високої якості та харчової безпечності продукту, а не обгортки навколо.
Аби довести, що найголовніше – це якість, МХП вирішив відмовитися від красивої наліпки.
Читайте також:
«М’ясопереробний завод “Баварія”» планують продати за $5 млн
“Ми виставили 20 цифрових копій логотипу «Наша Ряба» у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance, на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон. Кошти від продажу направимо на добрі справи”, – пише Юрій Анатолійович Косюк.
Також читайте: Останній літній день, чому він важливий?
Джерело: Юрій Косюк.
Коментарі: