promo-zsm
promo-zsm

McDonald’s і Cargill врегулювали антимонопольний позов щодо фіксації цін на яловичину

pigcentre

Компанії McDonald’s та Cargill досягли мирової угоди у справі, що стосувалась звинувачень у змові для завищення цін на яловичину в США. Врегулювання стосується антимонопольного позову, поданого в жовтні 2024 року, який звинувачував провідних гравців ринку у порушенні антимонопольного законодавства, зокрема Закону Шермана.

Позов стосувався Cargill, JBS, Swift Beef Co., National Beef Packing Co. та Tyson Foods, яким закидали скоординовані дії зі штучного обмеження поставок яловичини, що, за твердженням позивачів, призвело до штучного підвищення цін на продукцію. У матеріалах справи зазначалося, що компанії «використали свою ключову роль» у закупівлі великої рогатої худоби та дистрибуції яловичини з метою впливу на ринкові ціни.

McDonald’s, який виступив одним із позивачів, заявив, що ці дії призвели до несправедливих витрат для мережі ресторанів. Компанія також припустила, що деякі постачальники намагалися компенсувати зниження прибутковості, частково викликане тривалою посухою, шляхом маніпуляцій ціноутворенням.

Досягнута угода стосується лише врегулювання між McDonald’s та Cargill, тоді як розгляд справ проти інших компаній триває.

«Ми раді залишити це питання позаду на умовах, які зміцнюють і розвивають наше партнерство з McDonald’s», – зазначив Піт Ріхтер, головний директор з обслуговування клієнтів Cargill. – «McDonald’s – наш цінний клієнт, і ми з нетерпінням чекаємо на продовження співпраці, щоб допомогти світу».

Щодо інших позовів, поданих до Cargill третіми сторонами, компанія заявила, що “дотримується своїх дій” і має намір активно захищати свої позиції у подальших судових процесах.

Джерело

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *