promo-zsm
promo-zsm

«Meat zero» виходить на міжнародні ринки

"Meat zero" виходить на міжнародні ринки
НС_CIAB_АМГ

Charoen Pokphand Foods PCL запустила в Сінгапурі та Гонконзі «MEAT ZERO» – найпопулярніший у Таїланді бренд м’яса рослинного походження. Це його перший вихід на міжнародний ринок.

Генеральний директор CP Foods Прасіт Бундунгпрасерт каже, що компанія бачить перспективу в продуктах рослинного походження. Адже кількість веганів, вегетаріанців і флекситаріанців загалом становить близько 29% світового населення. А веганів та флекситаріанців становить близько 40% населення Гонконгу. Хоча на ринку вже є схожі продукти, більшість із них дорого коштують та не мають різноманітності у пропозиціях для споживачів.

Бренд має на меті стати компанією №1, що займається стравами на рослинній основі в Азії протягом 3 років. CP Foods також планує згодом експортувати продукти рослинного походження до Північної Америки, Європи та інших ринків. 

«Доступна ціна MEAT ZERO зробить такий спосіб життя доступнішим для тих, хто прагне дотримуватись стійкої дієти», – каже Прасіт.

На виробництво м’ясних продуктів рослинного походження знадобилося більше трьох років, а також 2000 експериментів під керівництвом сотень дослідників і команд з Центру досліджень і розробок CP Foods. MEAT ZERO співпрацює з Fuji Oil з Японії, компанією світового класу з виробництва рослинних продуктів, а також з експертами зі США та Тайваню для розробки інновацій PLANT-TEC.

Інноваційність продуктів компанії полягає в тому, що вони є такими ж смачними, як і справжнє м’ясо. Споживачі часто ледве можуть визначити, їдять вони рослинний чи справжній білок. Рослине м’ясо також містить корисні для здоров’я поживні речовини.

Бренд користується успіхом у своїй рідній країні. З моменту запуску в травні цього року в Таїланді було продано понад 4 мільйон упаковок. Він також отримав нагороду «Кращий рослинний брендінг» від Root The Future Plant-Based Food Awards 2021.

«CP Foods буде йти по шляху, щоб стати повноцінною компанією з харчових технологій, яка відповідає на потреби в їжі всіх груп споживачів», – додав пан Прасіт.

Джерело: euromeatnews.com.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *