За прогнозом CoBank, економічні пропозиції та високий попит на м’ясо в США підвищать ціни, незважаючи на невизначеність в майбутньому експорті.
Промисловість м’яса США буде спиратися на внутрішній попит протягом наступних 12 місяців. Очікується, що експорт потрапить у невизначеність через закінчення першої фази торговельної угоди з Китаєм.
Останні прогнози CoBank показують, що попит на внутрішньому ринку залишався високим до 2021 року, незважаючи на зростання цін на 12% за перші 10 місяців року.
«Очікується, що прибутковість для переробників залишиться до першої половини 2022 року. І це не дивлячись на низку проблем: збільшення роздрібних цін, скорочення поставок ВРХ, постійні проблеми з розведенням бройлерів і скорочення поголів’я свиноматок.
Прогноз пропозиції передбачає, що споживання м’яса на душу населення в США, ймовірно, вже досягло піку на рівні 225 фунтів (102 кг) на рік у 2020 році і знизиться щонайменше до 2023 року», – пише Браян Ернест, аналітик CoBank з тваринництва.
Читайте також:
Tyson Foods: Споживання м’яса зросте на 43 млн тонн
На початку 2021 року вітер рекордної прибутковості для переробників яловичини, як очікувалося, принесе значне розширення потужностей забою. Проте це не так. Низькі ціни на худобу на фермах у період з 2019 до середини 2021 року в поєднанні з надзвичайною посухою на заході США створили основу для зниження поставок худоби дпринаймні на наступні 2-3 роки.
Очікуйте, що великі переробники та менші незалежні компанії будуть жорстоко боротися за постачання кормів для великої рогатої худоби, що, у свою чергу, підвищить ціни на худобу.
Очікується, що ставки заробітної плати та загальні витрати на оплату праці залишаться стабільно високими у 2022 році.
Джерело: euromeatnews.com.