Світове споживання м’яса за наступні десятиліття зросте на понад 43 млн т. Такий прогноз зробили експерти компанії “Tyson Foods”.
На тлі цього, Tyson Foods націлена на зростання обсягів продажу у всіх сегментах ринку. Компанія планує відкрити 12 нових заводів протягом наступних двох років, збільшивши потужність приблизно на 580 тис. т. Вона також націлена на те, щоб до кінця 2024 фінансового року виробництво продукції з доданою вартістю становило 50% всього обсягу.
Компанія очікує відновлення свого птахівництва до 5-7% операційної маржі до середини 2022 фінансового року та розраховує забезпечити вищу маржу до 2024 року.
У рамках нової ініціативи щодо підвищення продуктивності Tyson Foods планує інвестувати понад $1,3 млрд у нові можливості автоматизації протягом наступних трьох років, щоб підвищити врожайність, знизити витрати на робочу силу та пов’язані з цим ризики та, зрештою, забезпечити сукупну економію. Ця ініціатива покликана допомогти підприємствам компанії покращити виробничі потужності та ефективність, а також продовжити відкривати нові можливості.
Читайте також:
Експорт живих овець і кіз скоротився на 45,6%
Очікується, що зростання обсягів виробництва випереджатиме зростання ринку на 2% на рік, що підтримає скориговане зростання прибутку на акцію.
Довідково
Tyson Foods — американська транснаціональна корпорація, що працює в харчовій промисловості. Компанія є другим найбільшим у світі переробником та продавцем курятини, яловичини та свинини, і щорічно експортує найбільший відсоток яловичини зі США. Разом зі своїми дочірніми компаніями Tyson Foods володіє такими торговими марками як Jimmy Dean, Hillshire Farm, Sara Lee, Ball Park, Wright Brand, Aidells та State Fair.
Джерело: agroportal.ua.