Згідно з прогнозом Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО), глобальне виробництво м’яса у 2024 році досягне 373 мільйонів тонн, що на 1,4% більше порівняно з попереднім роком. Зростання обумовлене підвищеним попитом на птицю та ВРХ, однак очікується невелике зниження виробництва свинини.
Основним фактором збільшення виробництва є високий споживчий попит на м’ясо птиці, що залишається доступним і вигідним для виробників. Незважаючи на спалахи високопатогенного пташиного грипу в деяких країнах, птиця продовжує бути популярною завдяки низьким витратам на виробництво та гарній операційній маржі.
Що стосується яловичини, зростання виробництва пов’язане з рекордним рівнем забою ВРХ, особливо в Бразилії. Зниження витрат на виробництво та високий міжнародний попит на імпорт м’яса сприяють цьому тренду.
Очікується, що виробництво овечого м’яса збільшиться, насамперед завдяки відновленню стада в Австралії після відновлення популяції худоби та високому міжнародному попиту на м’ясо овець.
Щодо свинини, світове виробництво цього виду м’яса знизиться, що головним чином пов’язано з зусиллями Китаю обмежити зростання виробництва та підвищити прибутковість сектору. Однак це падіння буде частково компенсовано збільшенням виробництва свинини в інших країнах.
У 2024 році світова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами, ймовірно, досягне 41,9 мільйона тонн, що на 3,2% більше, ніж у попередньому році. Це зростання передбачене підвищеним попитом на імпорт м’яса ВРХ, особливо в США, де внутрішня пропозиція обмежена. Також спостерігається зростання попиту на м’ясо в ряді інших країн-імпортерів, що сприяє полегшенню тиску на вартість життя.
Незважаючи на збільшення поставок з деяких ключових країн-виробників, міжнародні ціни на м’ясо за індексом ФАО все ж зростатимуть. Причина цього криється в високому глобальному попиті на імпорт та обмежених внутрішніх поставках в основних країнах-виробниках. Крім того, спалахи хвороб тварин та геополітична напруженість, що впливає на глобальну логістику, сприятимуть подальшому тиску на ціни.