На ринках в Європейському Союзі яловичина із старших корів є більш популярною. Тому в Японії, аби відповісти на такий споживацький запит, створили особливу нішу для яловичини ваґю.
Японські м’ясники почали працювати над новим напрямком яловичини, щоб задовольнити попит іноземних клієнтів на таких ринках, як Швейцарія, Франція, Італія, Нідерланди або Сінгапур.
У той час як традиційна яловичина ваґю виробляється з молодих корів у віці від 27 до 30 місяців, ця нова страва виходить від корів віком від 90 до 100 місяців. В самій Японії яловичина ваґю вважається малоцінною. А от європейців більше приваблює смак старших корів.
Читайте також:
Львівські фермери отримали 9,6 млн грн держдотацій
Таким чином, Японія сподівається збільшити експорт яловичини ваґю від перегодованих корів. Місцеві експортери та селекціонери корів зосереджують свою увагу як на задоволенні смаків закордонних покупців, так і на добробуті тварин.
Минулого місяця в Берні (Швейцарія) Японська організація зовнішньої торгівлі організувала захід з чітким акцентом на просуванні нового біфштексу. Треба зазначити, що відповідь від можливих імпортерів була обнадійливою.
Джерело: euromeatnews.com.