У день третьої річниці заснування Асоціації “М’ясної галузі” було підписано Меморандум про Місяць м’яса з Держпродспоживслужбою.
Головною метою Меморандому є взаємодія для популяризації та збільшення споживання м’яса в Україні, що призведе до стабілізації цін на ринку м’яса та м’ясних продуктів, свиней, ВРХ та птиці, а також дії, спрямовані на формування стабільного та прогнозованого ринку, забезпечення українського споживача поживними і доступними продовольчими продуктами.
“Керуючись принципами ефективної взаємодії галузевих та державних інститутів; прагненням впровадження механізмів стабілізації попиту та пропозиції на ринку м’яса та м’ясних продуктів у періоди кризових явищ та сезонних коливань; усвідомлюючи необхідність спільних дій для збереження та розвитку в Україні м’ясної галузі, галузей тваринництва та птахівництва, Асоціація «М’ясної Галузі» (…) та Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (…) уклали цей Меморандум про Місяць м’яса” – йдеться у Меморандумі.
Меморандум на офіційній зустрічі підписав виконавчий директор Асоціації “М’ясної галузі” Микола Бабенко та Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Відтепер щорічно буде проводитись Місяць м’яса в Україні! Метою цього заходу – є стимулювання попиту та споживання м’яса.
“Ми віримо. що спільними діями ми зможемо підняти рівень споживання м’яса в Україні до 80 кг/рік на одну особу”, – заявив Микола Бабенко у коментарі MeatNews.
Нагадаємо, що 11 травня 2021 року Асоціація “М’ясної галузі” відзначає три роки. Дізнатись про успіхи АМГ можна у статті.
Також Асоціація прагне розвитку усього ланцюга м’яса і м’ясних продуктів в Україні та запрошує нових учасників.
Коментарі: