Три роки тому, 11 травня 2018 року розпочала свою роботу асоціація м’ясопереробних підприємств України – Асоціація “М’ясної галузі” (АМГ).
Вже три роки АМГ є головною рушійною силою м’ясної галузі України, яка консолідує вирощування і переробку в інтересах споживачів м’яса, сприяє розвитку індустрії м’яса. Саме АМГ ініціювала і впроваджує принципи прогнозованості та доброчесності у всьому ланцюгу: вирощуванні, переробці та торгівлі. А з 2021 року активно працює над відкриттям нових ринків збуту продукції виготовленої в Україні. АМГ формує регулярні прогнози цін на свиней, що базуються на оцінці поточного рівня споживання свинини, змін у структурі попиту та пропозиції, вагомих чинників, які визначають стан м’ясної галузі (сезонні коливання, надходження імпорту, зміни валютних курсів тощо). Щотижня усі зацікавлені можуть отримати електронною поштою прогнозні ціни на сировину, аналітику та новини. Все це покращує прозорість, конкурентоспроможність вирощування та переробки як на вітчизняному так і у глобальному ринку.
У 2020 році Асоціація “М’ясної галузі” стала учасником UNIC – Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу. Головна мета участі в UNIC – запровадження доброчесних відносин у м’ясній і супутніх галузях та взаємовигідного партнерства. АМГ прагне зробити м’ясну галузь – однією з перших в Україні, що за нормами відносин між компаніями не буде поступатися країнам ЄС та США.
У 2020 році стартувала програма розвитку м’ясної галузі – “Нове свинарство 2025”. Цілі програми такі:
- 20 млн свиней поголів’я вже у 2025 році
- 3 млн тонн свинини виробництво в рік
- з них 2 млн тонн експорт
- собівартість живих свиней 35 грн/кг
- 15 000 грн – середня заробітна плата у свинарстві
- 25 000 грн – заробітна плата спеціаліста у свинарстві
- створення нових робочих місць у вирощуванні, переробці, торгівлі, логістиці, тощо
Завдяки реалізації цієї програми свинарство стане прибутковим бізнесом, а свинина якісною, доступною і конкурентною у глобальному ринку.
Також за підтримки АМГ запущено інформаційно-аналітичний інтернет-ресурс MeatNews, який оперативно публікує найактуальнішу та точну інформацію по м’ясній та супутніх галузях України та світу. MeatNews вже встиг стати головними новинами м’ясної галузі.
АМГ вперше в Україні започаткувала Місяць м’яса. Це можливість для виробників – збути сировину за вищою ціною та в більших об’ємах, для переробників – збільшити об’єми виробництва та сукупний дохід, для рітейлу – мати завжди свіже м’ясо на полицях та збільшений попит серед покупців. Споживачі ж отримують завжди свіже, якісне та доступне м’ясо. Асоціація “М’ясної галузі” дбає про українців та хоче, щоб якісне м’ясо було доступне всім. В Україні середньорічне споживання м’яса на одну людину залишається найнижчим серед країн Європи – 45 кг, у той час як у країнах Європи та згідно з рекомендованими медичними нормами – вдвічі більше. То ж потенціал галузі для внутрішнього ринку, без урахування експорту – збільшення виробництва м’яса вдвічі.
Читайте також:
Травень оголошений в Україні місяцем м’яса
Крім усього вищезгаданого, АМГ щоденно робить багато важливої роботи щодо забезпечення правильного функціонування галузі, надає фахову підтримку учасникам АМГ, а учасники АМГ – щоденно забезпечують мільйони українців м’ясом.
Три роки – це ще геть молодий вік для галузевого об’єднання, але вже за такий час АМГ показала свою ефективність у кризових ситуаціях.
Асоціація “М’ясної галузі” запрошує нових учасників. Разом ефективніше!
Прес-служба Асоціації “М’ясної галузі”
Коментарі: