Дані щодо споживання м’яса в Іспанії, зібрані Kantar Worldpanel, показують збільшення продажів на 7% в порівнянні з 2019 роком.
Але не дивлячись на зменшення карантинних обмежень, передбачається , що в цьому році продажі м’яса в Іспанії будуть нижчими, ніж в минулому році.
На 21-му Конгресі м’ясних продуктів AECOC був представлений аналізі ринку. За ним, експерти підкреслюють, що рослинні замінники м’яса досягають лише 19% попиту. Хоча популярність такого вида м’яса лише зростає. В середньому, частка їх покупок становить всього шість разів на рік. Натуральне м’ясо та ковбаси, навпаки, є загальнопоширеними і їх співвідношення купівлі становить один раз на тиждень.
Читайте також:
Китай може зменшити імпорт свинини з ЄС на 300 тис тонн
Також, згідно з цим звітом, сектор електронної комерції є «виграшним способом для збуту продуктів харчування». Дані, зібрані в 2020 році, показують, що сектор електронної комерції подвоїв свою частку ринку під час кризи COVID. Проте, м’ясна галузь все одно стикається з проблемами при задоволенні потреб клієнтів в інтернеті. «В продажах свіжого м’яса онлайн – інтернет становить всього 2,6% від загального обсягу», – розповіли іспанські експерти.
Станом на сьогодні, дві третини іспанців зберігають свій звичайний рівень споживання м’яса. Населення Іспанії складає 47 мільйонів людей і при цьому країна має 17 мільйонів домашніх господарств. Середнє споживання м’яса на душу населення в 2019 році склало 46,2 кг.
Джерело: euromeatnews.com.