

3 жовтня 2024 року порти Перської затоки та східного узбережжя США, що були заблоковані через страйки, знову відкрилися після досягнення попередньої угоди між Міжнародною асоціацією морських вантажників і United States Maritime Alliance, Ltd. Угода стосується підвищення заробітної плати та продовження Генерального контракту до 15 січня 2025 року. Під час продовження переговорів усі поточні робочі дії припиняються, і порти відновлюють свою діяльність у повному обсязі.
Цей страйк розпочався 1 жовтня 2024 року, коли понад 45 000 докерів вийшли на протест через невдачу переговорів між Морським альянсом США (USMX) та Міжнародною асоціацією морських суден (ILA). Страйк поставив під загрозу експорт м’яса та імпорт кормових інгредієнтів, що викликало занепокоєння у сільськогосподарській галузі. За даними USDA, серйозних проблем із цінами або доступністю продуктів харчування у найближчій перспективі не очікується, однак тривалі страйки могли б вплинути на ланцюги постачання критичних товарів.