Через 5 років світовий ринок м’ясної упаковки збільшиться на $1,5 млрд.
Ринок м’ясної упаковки оцінювався в $12,1 млрд в 2020 році і, як очікується, досягне $13,65 млрд до 2026 року, йдеться в недавньому звіті ResearchAndMarkets.
Аналітики переконані, що підвищений попит на м’ясо підтримає зростання ринку м’ясної упаковки. Поки що на ринку упаковки свіжого м’яса спостерігається бум, який, як очікується, зареєструє стійкий показник CAGR 3,38% до 2026 року.
Зі зростанням попиту на м’ясну продукцію зростає попит на якісну і привабливу м’ясну упаковку. Упаковка може допомогти в збереженні м’яса і подовжити термін придатності.
Одним з важливих факторів в м’ясній упаковці є тип м’яса, що фасують. Великі пакувальні заводи, що спеціалізуються на свинині та яловичині використовують вакуумну упаковку для збереження м’яса. Вакуумна упаковка не містить кисень всередині упаковки, що допомагає зберігати м’ясо довше всередині упаковки. Продуктові магазини в основному використовують харчову плівку в поєднанні з пінопластовим лотком.
Існує великий попит на такі продукти, як упаковане м’ясо, головним чином тому, що більшість споживачів по всьому світу вважають за зручнішими такі продукти. Наприклад, за даними Служби сільського господарства та економічних досліджень США, в 2017 році найбільш споживаним видом м’яса в США була курятина бройлерів, на рівні близько 41 кг на душу населення. Очікується, що до 2028 року це зросте до 42,7 кг на душу населення. За даними Американського інституту упаковки та навколишнього середовища, в 2017 році було упаковано близько 68% м’яса в країні.
За даними Міністерства сільського господарства США, обсяг холодного зберігання замороженого червоного м’яса у 2019 році склав майже 500 млн тонн, тоді як продукти харчування, такі як заморожена птиця, склали 553 млн тонн відповідно.
Джерело: euromeatnews.com