promo-zsm
promo-zsm

Бразилія може збільшити експорт свинини та птиці на 500$ млн

Бразилія може збільшити експорт свинини та птиці на 500$ млн
НС_CIAB_АМГ

Закінчився великий агропродовльчий ярмарок, що проводився в Кельні. Ключовим учасником на ньому було Бразильське агенство сприяння експорту та інвестицій (Apex-Brasil), а також профільна м’ясна асоціація – ABPA. 

Ярмарок, який проходив з 9 по 13 жовтня в Кельні (Німеччина), привернув увагу імпортерів та потенційних клієнтів з усього світу. А в ексклюзивному просторі для птахівництва, свинини та яєчної промисловості розташувалася Бразилія – Apex-Brasil та ABPA.

Для організації активностей та демонстрації бразильских товарів, ABPA мала ексклюзивну площу понад 270 квадратних метрів у виставковому центрі Koelnmesse (де проходила ярмарка). На цій площі розміщувалися зали для зустрічей і велика гастрономічна зона, якою керував шеф-кухар Марсело Бортолон. Імпортерів та потенційних клієнтів пригощали традиційними стравами, наприклад, куркою з полентою.

Під час цього заходу бразильські представники змогли встановити контакти з 840 контрагентами інших країн. У грошовому еквіваленті, це може становити в експорті близько 490,2 млн доларів США.

На ярмарку ABPA розповсюджували рекламні матеріали всього виробничого ланцюжка цієї країни – бразильська курка, яйця, качка, свинина тощо.

«Це наша перша акція після пандемії на європейському ринку. Ми перевершили всі очікування, які мали після першого ярмарку в Європі», – підкреслює Рікардо Сантін, президент ABPA.

Джерело: euromeatnews.com.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *