Закінчився великий агропродовльчий ярмарок, що проводився в Кельні. Ключовим учасником на ньому було Бразильське агенство сприяння експорту та інвестицій (Apex-Brasil), а також профільна м’ясна асоціація – ABPA.
Ярмарок, який проходив з 9 по 13 жовтня в Кельні (Німеччина), привернув увагу імпортерів та потенційних клієнтів з усього світу. А в ексклюзивному просторі для птахівництва, свинини та яєчної промисловості розташувалася Бразилія – Apex-Brasil та ABPA.
Для організації активностей та демонстрації бразильских товарів, ABPA мала ексклюзивну площу понад 270 квадратних метрів у виставковому центрі Koelnmesse (де проходила ярмарка). На цій площі розміщувалися зали для зустрічей і велика гастрономічна зона, якою керував шеф-кухар Марсело Бортолон. Імпортерів та потенційних клієнтів пригощали традиційними стравами, наприклад, куркою з полентою.
Читайте також:
Новий випадок АЧС в Німеччині
Під час цього заходу бразильські представники змогли встановити контакти з 840 контрагентами інших країн. У грошовому еквіваленті, це може становити в експорті близько 490,2 млн доларів США.
На ярмарку ABPA розповсюджували рекламні матеріали всього виробничого ланцюжка цієї країни – бразильська курка, яйця, качка, свинина тощо.
«Це наша перша акція після пандемії на європейському ринку. Ми перевершили всі очікування, які мали після першого ярмарку в Європі», – підкреслює Рікардо Сантін, президент ABPA.
Джерело: euromeatnews.com.