Згідно з аналізом лондонської дослідницької компанії Technavio, світовий ринок м’ясних закусок має шанс зрости на 4,14 мільярда доларів найближчими роками, і Європа підтримуватиме цю тенденцію.
У звіті йдеться, що ринок м’ясних снеків може зрости на 4,14 мільярда доларів США протягом 2021-2025 років, і темпи зростання ринку пришвидшуватимуться із середньорічним темпом у 8,16%.
Очікується, що зростання онлайн-каналів збуту м’ясних закусок стимулюватиме зростання ринку протягом прогнозованого періоду. Очікується, що онлайн-поширення м’ясних закусок буде збільшуватися через такі фактори, як число користувачів смартфонів по всьому світу, що зростає.
Канали розповсюдження в Інтернеті допомагають виробникам м’ясних закусок знаходити клієнтів у віддалених місцях. Зручності, що пропонує онлайн-середовище, (простота оплати кредитними картками, не виходячи з дому) і доставка продуктів додому стимулюватимуть зростання ринку протягом прогнозованого періоду.
Ще одним фактором, що впливає на зростаючий ринок м’ясних закусок є усвідомлення споживачами про своє здоров’я.
Виробники такої продукції зміщують акцент у своїх маркетингових стратегіях і репрезентують свої продукти як корисні білкові закуски. Гравці на ринку вкладають кошти в розробку нових і корисних для здоров’я продуктів, що не містять шкідливих інгредієнтів.
Аналітики дійшли висновку, що м’ясні снеки стануть дуже популярними серед населення в прогнозованому періоді.
Згідно з дослідженням, очікується, що 48% прогнозованого зростання підтримуватиметься Європою. Франція, Німеччина та Іспанія є ключовими ринками збуту м’ясних закусок у Європі. Зростання ринку в цьому регіоні буде швидше, ніж зростання ринку в Південній Америці.
Зростання частки ринку м’ясних снеків у сегменті в’яленого м’яса у прогнозованому періоді буде значним. Очікується, що попит на в’ялене м’ясо збільшиться через високий вміст білка в ньому і низький вміст жиру. В’ялене м’ясо стає популярним серед бігунів та важкоатлетів під час та після тренування як джерело білка.
Джерело: euromeatnews.com.