promo-zsm
promo-zsm

MeatForum 2021: текстова трансляція MeatNews

MeatForum 2021: текстова трансляція
НС_CIAB_АМГ

Це текстова трансляція MeatForum 2021 від MeatNews.

Ми будемо знаходитись тут і впродовж всього дня писатимемо вам про усі події. Новина буде оновлюватись.

Також ви можете долучитись до онлайн-трансляції на YouTube (безкоштовна трансляція першої сессії від організаторів).

Нагадаємо: У Києві відбудеться наймасштабніша конференція м’ясної галузі.

8:15 Реєстрація почалась! У залі вже збираються перші учасники.

9:00 Початок події. На счені організаторі – Валерій Берлет та Аліна Державецька.

9:12 На сцені Микола Бабенко, виконавчий директор Асоціації “М’ясної галузі”.

“2020 рік був успішним для м’ясопереробної галузі. Об’єм переробки зріс”

“Активно відбувається монополізація вирощування”. “2169 свинокомплексів припинили своє існування”.

“В кінці 2020 року подорожчали зернові. Це зробило свій вплив. Але закупівля відбувається під час жниви. Раптового підняття собівартості не відбулось”.

“Раніше була відсутня консолідація постачальників, виробників та переробників”.

“Наслідок монополізації вирощування – ручне регулювання цін”.

“В Україну вигідніше завозити готову продукцію з-за кордону. Тому імпорт ковбас виріс в 2 рази”.

“Вертикальноінтегровані підприємства заробляють більше”.

Микола Бабенко розповідає про пріорітети Асоціації.

“Закон про зниження ПДВ найбільше вдарило по переробним підприємствам”.

“Україна має одні з найвищих цін на продукти харчування. Також Україна має менше споживання м’яса”.

У рішенні Асоціації наслідок – підвищення об’ємів переробки та продажу у 4 рази

Які є рішення?

  1. Вертикальна інтеграція
  2. Кооперація

Головна перевага Кооперативу – прибутки для усіх ланок переробки, вирощування та торгівлі.

Коопертив “КоФармінг Україна” – це можливість піти прибутковим шляхом, знизити собівартість, відкрити нові ринки.

9:40 Дискусія: Ланцюжок від вирощування до полиці: що буде з цінами на м’ясні продукти.

Перший спікер – Олена Дадус.

“В Україні, накшталт ЄС, скотарство і свинарство – мають бути прибутковим бізнесом”. “Будь-який жорсткий державний контроль призводить до спотворення ринкової ситуації та конкуренції”. “Ринок – це не тільки виробник, переробник і держава. Це також і споживач, який своїм гаманцем обирає продукт”.

Другий спікер – Олександр Скорик, М’ясокомбінат “М’ясний”.

“Саме сьогодні питання з ПДВ 14% – це хвилююча тема для м’ясопереробки. Цей Закон привів до того, що продукція для споживача зросла в ціні. Далі цей Закон може призвести до проблем та колосальних втрати до бюджету”.

Один з виходів – це зниження ПДВ і для переробників.

На зв’язку – Олена Нероба.

“Одна з причин подорожчання – це коронакриза”. “Китай прагне зідновити цього літа поголів’я свиней, яке було до АЧС. Це також спричинило хвилю подорожчання зернових”. “Новий сезон вирощування зернових цього року є більш оптимістичним”.

Продовження дискусії.

“Виживуть ефективні”, – заявив Микола Якіменко по темі дискусії “Хто виживе?”. – “Держава нікому не робила компенсацію через АЧС”

“Ціна не змінилась у нелегальних бійонь, які не платять ПДВ”, – зазначив Микола Бабенко.

“Ціна на свиней подорожчала на 20% в ЄС і це не границя”, – слова Миколи Якіменко.

10:50 На сцені Андрій Макряков, компанія “Про консалтінг”

Одна з причин низького споживання м’яса – це низька купівельна спроможність.

Імпорт м’ясних продуктів зріс у 2 рази.

Виробництво ковбас та заморожених полуфабрикатів виросли.

У 2020 році споживачі:
– 20% стали витрачати менше на продукти харчування
– 35% стали частіше готувати
– 50% стали не так часто ходити за покупками
– 45% стали слідкувати за своїм харчуванням
– 15% стали частіше купувати продукти онлайн
– 30% не відмітили знчних змін

Прогнози розвитку м’ясопереробки та торгівлі:
– Повернення до тренду харчування вне дому
– Формування розривів в асортименті
– Ріст імпорту
– Розвиток крафтових виробників
– Різні види упаковки та доставки
– Більше креативу в рекламі продукції
– Ріст ємності ринку на 3-5%

11:10 На сцені Русаченко Олександр, компанія Оліс-Груп

Йде мова про важливысть правильної та якісної підлоги для м’ясокомбінатів та переваги підлоги Sika.

12:20 На сцені Ольга Капустян, компанія Kantar

“Матеріальне становище (в період лютий 2020 – лютий 2021) було нестабільне”.

Топ-5 факторів при виборі супермаркетів у 2020 році:
– 47% низькі ціни
– 46% зручне розташування
– 36% широкий асортимент
– 27% оплата картою
– 21% акції, знижки

“95% укрїнців заявили, що вони їдять м’ясо і лише 2% – вегатеріанці”.

“Ціна і знижки – це те, що рухає ринок”

12:45 На сцені Валерій Берлет, FPR Events

Валерій Берлет розповідає про тренди м’ясної галузі за останні 9 років

13:00 На сцені Ірина Капуста

Доповідачка показує та роз’яснює статистику а 2019-2020 роки.

13:20 Яна Селіна, комерційний директор компанії “Індичка”

“Говорять, що мережі не платять. Мережі – плтатять. Якщо у вас налаштований швидкий документооббіг, то це буде швидко”.

“Мережі хочуть бачити надійних та стабільних партнерів і мінімальні ризики”.

“Ви повинні бути готові до розвитку під потреби мереж”.

“Найголовніше – це команда, якій не все-одно”.

13:35 На сцені Анжеліка Досін, генеральний директор Консорціум «Якості торговельних мереж»

Анжелыка розповідає про спрощення роботи з мережами завдяки Консорціуму.

13:50 Ігор Сидерський, Fozzy Group

“В якості продуктів споживач звинувачує мережу і виробника”.

“Ми працюємо для споживача. Треба бути стабільними, треба дотримуватись стандартів, треба бути чесними. Тоді ми досягнемо успіху”.

14:14 Дискусія “Чого бажають мережі від постачальників м’яса та м’ясопродуктів?”

“Тренд здорового харчування та веганства – важливий тренд, який мережі беруть до уваги”, – представниця мережі “Ашан”. “Також є тренд на нове”. “Клієнт готовий купувати низьку або середню нішу напівфабрикату та бачити стабільну якість”. “Продаж свинини падає. Ростуть продажі дефіцитних продуктів, такі як стейки.” “Клієнт не хотів брати стандартне, він хотів пробувати нове”. “Споживач голосує за всі товари гривнею”.

14:35 Богдан Рідош, компанія Цифрові Інновації

Спікер розповідає про переваги автоматизації.

“Люди можуть помилятись”. “Відсутність аналітики в реальному часі – це запізнена реакція на зміни”.

14:50 Сергій Тонконог, Kriofor

Розповыв про те, як компаныя змогла вийти з економними холодильними камерами до торгових мереж АТБ та Varus.

16:00 Олена Сініцина, Favorite Food & Drinks

Розповіла про те, як створити інфопривід завдяки сліпій дегустації та відзнаки Favorite Food & Drinks.

16:10 Максим Іллюк, технолог ТзОВ «ЗАЛТЕХ УКРАЇНА»

Компанія провела три дегустації двох екземплярів ковбаси з глютоматом натрію та без. Виявилось, що дегустаторам більше сподобалась ковбаса без глютомату. Технолог заявив: “Треба переглядати, чи потрібні підсилювачи самку та надмірна кількість спецій”.

16:20 Володимир Гринько, директор Eurocool

“В Україні багато змін. Найголовніше – це стабільність обладнання”. “Україна підписала законопроекти про заборони хладогентів. Штрафи за невиконання чекатимуть вже у цьому році”.

Також директор розповів про інновації, які вони роблять для того, щоб встановити європейські стандарти холодильного обладнання. Також він розкрив технічні деталі інновацій.

16:37 Сергій Сливка, комерційний директор Епі-Стайл

“Ми не дивимось на премії, ми дивимось на споживачів”. “80% антибіотиків використовується у тваринництві, зокрема у вирощуванні курей”.

“Ми побачили в опитуванні, що споживач хоче індичку від нас. Ми ніколи цим не займались. Але якщо споживач хоче – ми зробимо”.

“Компанія хоче бути молодіжною. Компанія перетворюється в Епі Хепі. Це ще ніде не анонсовано”

17:05 Тарас Парандій, власник Димне м’ясо від Тараса

“Не такий страшний той інтернет як вартість ліда в ньому”. “Не може коштувати залучення людини безкоштовно”.

“Лди готові купувати, якщо ви пропонуєте щось ексклюзивне”.

17:20 Аліна Державецька, партнер FANCO digital

“Чим більше ваша компанія відома – тим більше у вас хейтерів”.

Аліна зазначила, що також слід розрізняти хейтерів та незадовольних клієнтів. У незадовольних клієнтів є чіткі аргументи. Також у вас завжди будуть ваші лояльні клієнти, що захищатимуть вас перед хейтерами.

17:30 Максим Лесняк, власник брендінгової агенції DOZEN

За словами Максима, на прилавку відсутні чітки кольорові плями, що могло би відрізняти різні бренди. А ковбаса, що висить та має маленьку наліпку з брендуванням робить бренд невидимим.

17:45 На сцені Микола Бабенко

“Розуміючи, як працює бізнес у вирощуванні, ми знайшли рішення низької собівартость – найінноваційніша генетична компанія Topigs Norsvin”.

Свиноматка TN70 має 15-18 робочих сосків. Вона народжує 15-17 живих поросят вагою 1,4-1,5 кг.

Завдяки хряку TN Tempo свині виростають до 110 кг за 154 дні. Конверсія корму при цьому 2,1 – 2,4 кг. Усе це – економія кормів, в тому числі за рахунок зниження терміну на відкормі.

“Важливий показник – це забійний вихід до 80%. Це додаткові 9-10 кг м’яса”.

17:50 Дмитро Колісніченко, Начальник управління контролю якості товарів WOG

Розповів про принципи роботи компанії з постачальниками.

18:00 Джессіка Шпрейтцер, Торговий Аналітик Американської Федерація з експорту м’яса
(USMEF)

MeatNews готуватиме розбір ексклюзивної аналітики USMEF.

За словами аналітика:

У 2021 році USDA очкує ріст експорту на 1% в Америці. У 2021 році рекордний експорт за рахунок поставок до Китаю

США – основний експортер у 2021 році. Крім того виросли позиції Росії за рахунок експорту до В’єтнаму.

Всього 33% експорту із США іде до Китаю.

Україна – це зростаючий ринок імпорту. Найбільша частка – ЄС, на другому місці – Канада.

У США відбувається ріст поголів’я свиней, тільки у 2020 році було де-яке зменшення поголів’я.

Прогноз USDA на 2021 рік – ріст на 1% виробництва свинини в США. Експорт з США достигли рекордної величини. Експорт із США – 26% від виробництва свинини в напівтушах.

Навіть з більшим виробництвам ціни вирослі і в кінці лютого 2021 року був ріст в порівнянні з 2020 роком.

При розборі на частині туші:
В кінці лютого найбільше виросла грудинка та бекон за рахунок вищого споживання.

Третина окороку йде на експорт – найбільше у Мексику.

Холодні запаси у травні у США впали через пандемію. Навіть в кінці січня запаси охолодженого м’яса все-одно залишались недостатніми.

Експорт в США у 2020 році був рекордним, за словами аналітика.

Слід також сказати про більший попит на робочу силу через пандемію.

18:21 Відео Доктора Чеда Карра з Університету Флориди

У відео показано розділку свинної туші на частини

19:05 MeatForum 2021 добігає кінця.

Відвідувачів очікує фуршет з дегустацією. Команда MeatNews дякує усім, хто слідкував за подією разом з нами. Розбір усіх подій на MeatForum 2021 очікуйте найближчим часом.

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *