

За даними March Meat Demand Monitor, кількість людей у США, які регулярно споживають м’ясо, поступово зростає. Це дослідження, яке проводиться щомісяця серед понад 3 000 жителів країни з лютого 2020 року, демонструє стабільний інтерес до м’ясної продукції.
За словами Глінна Тонсора, професора економіки сільського господарства в Університеті штату Канзас, результати Meat Demand Monitor підтверджують тенденцію, яка відображена й у звіті Power of Meat: більшість американців декларують себе як споживачів м’яса, і це гарна новина для всієї м’ясної галузі.
Однак макроекономічні виклики викликають занепокоєння, оскільки фінансові можливості споживачів мають не менше значення, ніж їхнє бажання купувати м’ясо.
«Самого бажання недостатньо, потрібно ще й мати фінансовий комфорт, щоб витрачати гроші. Робота з хорошою зарплатою – необхідна, але не єдина умова. Люди повинні відчувати впевненість у своїх фінансах, щоб здійснювати такі покупки», – пояснює Тонсор.
Фінансовий стан споживачів погіршується
Попри те, що зниження попиту поки не зафіксовано, Тонсор висловлює занепокоєння щодо майбутнього.
«Щомісяця ми питаємо людей: ваш фінансовий стан покращився, залишився без змін чи погіршився у порівнянні з минулим роком? У березні ми побачили, що кількість тих, хто відзначає погіршення фінансового становища, зросла у порівнянні з лютим», – зазначає експерт.
Він наголошує на суттєвій різниці між тими, хто вважає, що попит на м’ясо зростає, і тими, чиї витрати на їжу, як вдома, так і в закладах харчування, скорочуються.
«Ми ще не бачимо явного падіння попиту, але сигнали тривоги вже з’являються», – підкреслює Тонсор.
Ставка на смак – ключ до утримання молодих споживачів
Щоб приваблювати молодших покупців, індустрія свинини та яловичини має робити ставку на смак та свіжість продукції.
«Смак і свіжість – це те, що споживачі цінують найбільше. Всі три основні види білкової продукції досягли прогресу в цьому напрямку, і, я думаю, ця тенденція збережеться», – зазначає Тонсор.
В умовах економічної невизначеності смак, якість та зручність м’ясної продукції залишаються ключовими факторами, які можуть допомогти галузі втримати позиції навіть за умов погіршення фінансового стану споживачів.

Читайте також: