promo-zsm
promo-zsm

Свинина стала лідером зростання споживання тваринного білка в Колумбії у 2024 році

pigcentre

У 2024 році споживання основних видів м’яса (курятина, яловичина, свинина та риба) в Колумбії досягло 79,1 кг на особу на рік, що на 2,6 кг (+3,4%) більше у порівнянні з 2023 роком.

Частка споживання тваринного білка (яловичина, свинина, курка та риба) у загальному споживанні у 2024 році. Підготовлено 333 країнами Латинської Америки.

Розподіл споживання м’яса у 2024 році:

  • Курятина залишається найпопулярнішим видом м’яса – 36,8 кг на особу на рік (46,5% загального споживання).
  • Яловичина займає друге місце – 18,2 кг на особу на рік (23,0%).
  • Свинина вийшла на третю позицію – 14,7 кг на особу на рік (18,6%).
  • Риба9,4 кг на особу на рік (11,9%).

Серед усіх видів тваринного білка саме свинина продемонструвала найбільше зростання споживанняна 1,2 кг на особу порівняно з 2023 роком. Для порівняння, курятина додала 1,0 кг, яловичина – 0,5 кг, а споживання риби знизилося на 0,1 кг.

Динаміка споживання за останні 10 років

В період з 2014 по 2024 роки споживання свинини в Колумбії майже подвоїлося, збільшившись на 98,6% (з 7,4 до 14,7 кг на особу на рік). Риба зросла на 54,1%, курятина – на 25,6%, тоді як споживання яловичини знизилося на 7,6%.

Споживання м’яса на душу населення (яловичина, свинина, курка, риба) – варіація 2014/2024. Підготовлено 333 Latin America.

Загалом за останнє десятиліття ринок тваринного білка зростав у середньому на 2,5% на рік, при цьому свинина лідирує за темпами зростання (+7,2% щорічно), випереджаючи рибу (+4,7%) та курятину (+2,4%). Яловичина – єдиний вид м’яса, споживання якого знижувалося, втрачаючи в середньому 0,7% щорічно.

Динаміка частки білків тваринного походження (яловичина, свинина, курка, риба) у загальному споживанні м’яса за останні 10 років. Підготовлено 333 Latin America.

Зміна споживчих уподобань

Тренд останнього десятиліття демонструє перехід частини споживачів від яловичини до свинини та риби, що відкриває нові можливості для розвитку ринку. Попри це, загальне споживання м’яса продовжує стабільно зростати, що свідчить про розширення можливостей для виробників і експортерів.

Джерело

Вітаємо 👋
Бажаєте отримувати актуальні новини?

Введіть у поле свій E-mail та отримуйте новини на пошту

Ми не надсилаємо спам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *