

За даними останнього опитування Porkwatch, проведеного AHDB, рітейлери продовжують демонструвати стабільну підтримку продукції з британської свинини, хоча й спостерігається значна різниця між окремими торговими мережами.
Загальна частка британської свинини на полицях у березні залишилась на рівні 88%, що відповідає показникам січня та лютого 2024 року. Серед рітейлерів, які показали 100% підтримку, були Aldi, Co-op, Lidl, M&S, Morrisons та Sainsbury’s, а також Waitrose з показником 99% (100% власних брендів). У той час як Tesco показав 82%, Asda — 60%, а Iceland — лише 1%.
Частка бекону на полицях склала 56%, що є рівним значенням з січня, але вищим на 4% порівняно з березнем 2024 року. Co-op і M&S продовжують бути лідерами з 100% британським беконом, а Waitrose має показник 93%. Tesco знизив цей показник до 34%, але Sainsbury’s (81%) та Morrisons (56%) показали зростання порівняно з березнем та попереднім роком.
Що стосується шинки, то частка на полицях в березні склала 61%, що трохи більше, ніж у січні, але менше, ніж рік тому. M&S (98%) та Co-op (97%) знову виявилися лідерами, за ними йдуть Waitrose (88%), Sainsbury’s (81%) та Aldi (78%).
Сосиски зберегли свою частку на рівні 77%, що відповідає показникам січня, але трохи знизилось порівняно з попереднім роком. Лідерами серед рітейлерів з підтримки британських сосисок стали M&S (99%), Aldi (98%), Waitrose (96%) та Lidl (90%). Інші рітейлери показали показники від 68% до 76%, за винятком Iceland з лише 41%.

Ці результати підтверджують, що попри певні коливання, підтримка британських продуктів з свинини залишається стабільною серед найбільших рітейлерів, і навіть деякі мережі, такі як Co-op та M&S, продовжують лідирувати за обсягами продажу британської свинини.

Читайте також: