Минулого тижня міністерка сільського господарства Канади Марі-Клод Бібо оголосила про запуск та фінансування ініціативи AgriCommunication.
Ініціатива має два напрямки: перший спрямований на те, щоб допомогти канадцям краще зрозуміти, як виробляється їхня їжа, а другий буде зосереджений на покращенні розуміння споживчих переваг та очікувань.
Agriculture and Agri-Food Canada (AAFC) надасть до 8 мільйонів доларів США протягом трьох років на підтримку проектів, які сприяють обізнаності споживачів про сильні сторони сільського господарства Канади. Проекти також допоможуть підвищити довіру канадців до стійкого виробництва, догляду за тваринами та зусиль щодо зменшення харчових відходів.
Читайте також:
Іранські фермери годують тварин бананами та баклажанами
«Фермери та працівники харчового бізнесу по всій Канаді наполегливо працюють, щоб забезпечити стабільну, високоякісну та поживну їжу тут, вдома та в усьому світі, – сказала Бібо. – Споживачі все більше зацікавлені дізнатися про те, звідки походять домашні сільськогосподарські продукти та як вони зроблені. Ця ініціатива розвине зв’язки між сільським господарством, агропродовольчою промисловістю та канадцями, що підвищить оцінку та гордість за наших фермерів та харчових підприємств».
Ця ініціатива є лише частиною повного пакету, визначеного в рамках Продовольчої політики для Канади. Ця політика спрямована на те, щоб забезпечити всім канадцям достатній доступ до безпечної, поживної та різноманітної за культурою їжі.
Джерело: thepigsite.com.