

У 2024 році споживання свинини в Іспанії зміцнило зростаючу тенденцію, яку спостерігали ще в 2023 році після кількох років спаду.
Цей результат не є випадковим, а є наслідком багаторічної роботи сектору з чіткою довгостроковою стратегією, яка включає інновації, ефективність, сталий розвиток та комунікацію.
Сьогодні Іспанія є світовим лідером у виробництві свинини з успіхами, які далеко не кожен сектор у країні може похвалитися. Іспанія є другим найбільшим експортером свинини у світі, і цього досягнуто завдяки стратегії диверсифікації, що дозволила іспанським компаніям з’явитися у понад 130 країнах та стати головним конкурентом на найбажаніших ринках світу, таких як Китай, Франція або Японія.
Там іспанська свинина є гарантією якості та безпеки продуктів, відповідаючи на найвищі вимоги споживачів, зокрема щодо добробуту тварин та сталості виробництва.
Одним з основних стовпів цієї стратегії є екологічне зобов’язання. Це знаходить відображення у ініціативах, спрямованих на оптимізацію використання ресурсів та мінімізацію відходів. У 2024 році був зроблений ще один важливий крок — презентація ‘Pork Sector Circularity Report’ від INTERPORC, мета якого — прискорити впровадження шести стратегій для максимального використання побічних продуктів. Ці заходи не лише знижують екологічний слід, а й генерують додану вартість через виробництво біопалива, добрив та інших продуктів, що приносять користь різним галузям.
Якщо до цього додати постійну відданість якості на всіх етапах — від фермерських господарств до промисловості — та інноваційний підхід, що дозволяє адаптуватися до постійних викликів глобального ринку, ми отримуємо поєднання факторів, які стали основою успіху іспанського свинарського сектору.

Читайте також: