
Останній прогноз щодо китайської роздрібної торгівлі продуктами від IGD Asia, показує, що ринок може досягти $2,36 млрд до кінця 2026 року. Розширення ринку оцінюється на 8% до цього часу.
Зараз китайський ринок є другим за величиною у світі, але він обійде ринок США (№ 1) у 2023 році, вважають аналітики.
“Оскільки зростання ВВП випереджає інфляцію, прогнозується, що економічне зростання в Китаї буде обумовлено реальним зростанням виробництва, а не зростанням цін. За номінальним ВВП Китай має найбільшу економіку в Азії. Це також єдина велика економіка з позитивним зростання ВВП у 2020 році.
Країна прийняла політику нульового поширення COVID-19 після того, як пандемія була взята під контроль наприкінці лютого 2020 року. Прогноз зростання продовольчих товарів залишиться стабільним. Пік зростання у 2018 та 2019 роках був значною мірою викликані появою нових роздрібних мереж і впровадженням цифрових технологій», – йдеться у звіті IGD.
На думку аналітиків IGD, п’ять ключових тенденцій підтримають зростання в КНР:
- Постійна урбанізація: попит на зручність та ефективність продовжує стимулювати розвиток технологій, змінювати способи покупок і впливати на формати магазинів, на які зосереджуються роздрібні торговці, наприклад, громадські магазини та супермаркети преміум-класу.
- Великі дані: гравці електронної комерції в Китаї можуть відстежувати поведінку своїх сотень мільйонів покупців, аби впливати на покращення виробництва продуктів харчування
- Зростання в містах нижчого рівня: як покупці в менш розвинених регіонах все більш пристосовуються до онлайн-комерції, стають більш вибагливими до товару
- Поява оптової торгівлі: Alibaba ініціювала появу оптового сектору в Китаї завдяки своєму магазину Freshippo X, який був запущений у 2020 році.
- Підвищена обізнаність про екологічність: екологічність відіграє все більш важливу роль у рішеннях покупців про покупку.
За оцінками, сучасна торгівля зросте на рівні 8,0%, при цьому розвиток здійснюється за рахунок онлайн-каналів. Традиційна торгівля і надалі залишатиметься важливою частиною галузі в Китаї, забезпечуючи продовольчу безпеку сільських районів і багатьох невеликих міст. Однак сучасна торгівля в Китаї дуже фрагментована. 10 провідних роздрібних торговців займають лише 6,8% частки ринку в 2021 році, а в 2026 році вона виросте до 7,8%.
Джерело: euromeatnews.com.